Jesteś tutaj: Start / Regulamin

Regulamin

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

 

Regulamin Świetlicy Szkolnej

  1. Odbiór dziecka ze świetlicy odbywa się z wykorzystaniem wideodomofonu, po okazaniu identyfikatora.
  2. W razie braku identyfikatora opiekun dziecka okazuje dowód osobisty.
  3. Zapisywanie dziecka do Świetlicy dokonuje się na podstawie pisemnego zgłoszenia, tj. prawidłowo wypełnionej "Karty zgłoszenia ucznia do Świetlicy".
  4. Karty zgłoszenia ucznia do Świetlicy dostępne są w sekretariacie oraz na stronie internetowej szkoły.
  5. Ze Świetlicy mogą korzystać uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 238
  6. Do grup świetlicowych , o ile to możliwe, są dobierane dzieci z jednej klasy. Grupa świetlicowa liczy do 25 osób. Grupa ranna jest grupą mieszaną – dzieci klas 1-3.
  7.  Rezygnację ze Świetlicy rodzice zobowiązani są zgłosić w formie pisemnej u kierownika Świetlicy.
  8. Zmiany w zasadach odbierania lub samodzielnego opuszczania przez dziecko Świetlicy rodzice mają obowiązek zgłosić pisemnie.
  9. Opuszczając Świetlicę (do domu, na zajęcia dodatkowe, do toalety) uczeń zgłasza ten fakt nauczycielowi.
  10. Uczniowie ze świetlicy są odbierani przez rodziców lub osoby upoważnione.
  11. Dziecko może być odbierane ze Świetlicy przez osobę wskazaną przez rodziców/opiekunów prawnych w karcie zgłoszeniowej.
  12. W przypadku odebrania dziecka przez osobę nie wskazaną w karcie, konieczne jest pisemne upoważnienie, czytelnie podpisane przez rodziców/opiekunów prawnych, które jest przechowywane w dokumentacji Świetlicy.
  13. Dzieci nie są wypuszczane ze Świetlicy na telefoniczną prośbę rodziców/opiekunów prawnych.
  14. Dzieci nie mogą być odbierane ze Świetlicy przez osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  15. Uczniowie wychodzą na obiad oraz uczestniczą w zajęciach, korzystając z infrastruktury szkoły- boisk, bieżni itp. pod opieką wychowawców i są zobowiązani do stosowania się do ich poleceń.
  16. Świetlica nie ponosi odpowiedzialności za pozostawienie w niej drogich przedmiotów, zabawek, telefonów komórkowych itp.
  17. Na terenie Świetlicy szkolnej obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych takich jak np. smartwatch. Zabrania się prowadzenia rozmów, wysyłania sms-ów, korzystania z dyktafonu, robienia zdjęć, filmowania, itp. Uczeń posiadający ww. sprzęt ma obowiązek wyłączenia  i schowania go w plecaku.