Regulamin
Regulamin Świetlicy Szkolnej
- Odbiór dziecka ze świetlicy odbywa się z wykorzystaniem wideodomofonu, po okazaniu identyfikatora.
- W razie braku identyfikatora opiekun dziecka okazuje dowód osobisty.
- Zapisywanie dziecka do Świetlicy dokonuje się na podstawie pisemnego zgłoszenia, tj. prawidłowo wypełnionej "Karty zgłoszenia ucznia do Świetlicy".
- Karty zgłoszenia ucznia do Świetlicy dostępne są w sekretariacie oraz na stronie internetowej szkoły.
- Ze Świetlicy mogą korzystać uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 238
- Do grup świetlicowych , o ile to możliwe, są dobierane dzieci z jednej klasy. Grupa świetlicowa liczy do 25 osób. Grupa ranna jest grupą mieszaną – dzieci klas 1-3.
- Rezygnację ze Świetlicy rodzice zobowiązani są zgłosić w formie pisemnej u kierownika Świetlicy.
- Zmiany w zasadach odbierania lub samodzielnego opuszczania przez dziecko Świetlicy rodzice mają obowiązek zgłosić pisemnie.
- Opuszczając Świetlicę (do domu, na zajęcia dodatkowe, do toalety) uczeń zgłasza ten fakt nauczycielowi.
- Uczniowie ze świetlicy są odbierani przez rodziców lub osoby upoważnione.
- Dziecko może być odbierane ze Świetlicy przez osobę wskazaną przez rodziców/opiekunów prawnych w karcie zgłoszeniowej.
- W przypadku odebrania dziecka przez osobę nie wskazaną w karcie, konieczne jest pisemne upoważnienie, czytelnie podpisane przez rodziców/opiekunów prawnych, które jest przechowywane w dokumentacji Świetlicy.
- Dzieci nie są wypuszczane ze Świetlicy na telefoniczną prośbę rodziców/opiekunów prawnych.
- Dzieci nie mogą być odbierane ze Świetlicy przez osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Uczniowie wychodzą na obiad oraz uczestniczą w zajęciach, korzystając z infrastruktury szkoły- boisk, bieżni itp. pod opieką wychowawców i są zobowiązani do stosowania się do ich poleceń.
- Świetlica nie ponosi odpowiedzialności za pozostawienie w niej drogich przedmiotów, zabawek, telefonów komórkowych itp.
- Na terenie Świetlicy szkolnej obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych takich jak np. smartwatch. Zabrania się prowadzenia rozmów, wysyłania sms-ów, korzystania z dyktafonu, robienia zdjęć, filmowania, itp. Uczeń posiadający ww. sprzęt ma obowiązek wyłączenia i schowania go w plecaku.